Zahl des Tages

Industrie 4.0

AuflösungZuklappen

...und Zukunftstechnologien für Jedermann stehen dieser Tage bei der Hannover Messe im Fokus. Wobei: Nur jeder dritte Deutsche probiert gerne neue technische Geräte aus. Die Mehrheit (67,2%) dieser Technik-affinen war gestern im Netz, 52,3% nutzten mobile Medienangebote.

Quelle: AGOF ddf / Analysetag: 25.04.2018 / Basis: Bevölkerung ab 14 J. / Zielgruppe: „Ich probiere gerne neue technische Geräte aus“ trifft (voll und ganz) zu (VuMA Merkmal) / Medienkombis: Digital gesamt, Digital mobil / Zeitraum: 24.04.2018

(Deutsch)

The Academy's Webinars

Click here to make sure you have a place for the Webinar about the new study "daily digital facts". We will show you in 90 min. application examples and insights into the "ddf".

Newsroom

QUICK GUIDE

Information about us

Aims Content of study Join AGOF

Studies

daily digital facts facts & figures brand facts

ABOUT THE AGOF

The Arbeitsgemeinschaft Online Forschung (AGOF) [Working Group for Online Media Research] is an affiliation of the leading online marketers in Germany. By providing a standardised online coverage currency and comprehensive data on online media consumption, AGOF makes the classic and mobile Internet a transparent and plannable advertising medium

AGOF ACADEMY

Meet the AGOF Academy


The AGOF Academy is the educational institution close to business practice offered by AGOF. To discover our which manifold advanced training on offer please take a look here:


Everything about the academy
Dates and enrollment
Seminar contents
Contact the academy

NEWSLETTER SUBSCRIPTION